LIVRAREA CONTAINERELOR – CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI

Pregătiți locația, eliberați calea de acces și reduceți întârzierile cu ajutorul ghidului nostru util pre-livrare.

OFERTA DVS. DE LIVRARE INCLUDE INSTALAREA CU MACARAUA. ÎNCEPEȚI AICI PENTRU CA TOTUL SĂ MEARGĂ BINE.

Atunci când cumpărați sau închiriați un container de la TITAN, nu numai că îl vom livra la adresa pe care o alegeți, dar vom avea și o macara disponibilă (atașată la camionul de livrare în majoritatea cazurilor), astfel încât acesta să poată fi manevrat în poziție exact acolo unde aveți nevoie de el. 
 
Trebuie să ridicați containerul peste un gard viu de 2 m sau peste un zid? Nicio problemă. Vreți să încapă într-un anumit spațiu? Trebuie doar să întrebați. 
 
Există totuși limite privind ceea ce putem face – în plus, trebuie să pregătiți locul înainte de sosirea noastră. 

Livrăm containere în toată România și avem nevoie de cineva care să se întâlnească cu noi atunci când le livrăm, astfel încât să știm exact unde să le amplasăm.  

Iată principalele 8 sfaturi pentru a vă asigura că livrarea se desfășoară cât mai bine posibil.

01

1. PREGĂTIȚI O FUNDAȚIE PLANĂ ȘI STABILĂ

Containerul trebuie să fie amplasat pe o suprafață stabilă, plană și fermă (nu uitați să verificați dacă există servicii subterane). Poate fi necesar să pregătiți ceea ce va juca rolul de fundație dacă containerul va fi amplasat într-o grădină sau pe nisip sau pământ. Aceasta poate ajuta la menținerea containerului drept, la prevenirea scufundării acestuia și la prevenirea coroziunii.

02

2. ELIBERAȚI SPAȚIUL PENTRU CAMION ȘI MACARA

Asigurați-vă că nu există tufișuri, crengi, cabluri sau alte obstacole în calea camionului de livrare atunci când intră și, de asemenea, asigurați-vă că macaraua va avea spațiu liber pentru ridicarea containerului până în locul desemnat. Mutați remorcile, rulotele, autoturismele parcate sau alte obiecte similare dacă acestea blochează traseul vehiculului de livrare. Dacă există un cod de acces pentru poartă, ni-l puteți furniza în avans, dacă doriți, astfel încât să putem intra singuri.

03

3. VERIFICAȚI DACĂ AVEȚI SPAȚIU PENTRU CAMIONUL DE LIVRARE

Majoritatea camioanelor TITAN încărcate au înălțimea de 4,5 m, lățimea de 2,5 m și lungimea de 16,5 m, așa că vă rugăm să vă asigurați că pot ajunge în siguranță în punctul de predare. Un vehicul de 40 ft este și mai lung: 22,5 m. 2 containere de 20 ft sunt livrate de obicei pe un camion care măsoară 18,5 m – 18,65 m. Dacă livrăm într-o zonă închisă, asigurați-vă că există cineva care ne poate lăsa să intrăm! Toate permisele/restricțiile de acces, cum ar fi limitele de timp sau zonele de parcare controlate, trebuie gestionate/soluționate de către client.

04

4. SOLICITAȚI O MACARA MAI LUNGĂ, DACĂ ESTE NECESAR

Macaraua noastră standard poate ridica de obicei containerul la o distanță de până la 4 m de camion, ceea ce este suficient pentru 90 % dintre clienți. Dar dacă doriți ridicarea containerului pe o distanță mai mare, va trebui să solicitați o macara mai mare.

05

5. VERIFICAȚI DACĂ AVEȚI SPAȚIU PENTRU RIDICAREA CU MACARAUA

Trebuie să existe un spațiu liber de cel puțin 8 m pe înălțime, iar lățimea drumului trebuie să fie de cel puțin 6 m. Acest lucru va oferi macaralei condiții optime de lucru la instalarea containerului.

06

6. AFLAȚI GREUTATEA MAXIMĂ PENTRU UN CONTAINER ÎNCĂRCAT

Dacă organizați ridicarea unui container încărcat, asigurați-vă că greutatea totală (inclusiv bunurile de uz casnic sau orice alte bunuri din interior) nu depășește 2,7 tone. Greutatea excesivă ar putea împiedica macaraua să-l ridice.

07

7. LIVRĂRILE DIFICILE POT GENERA COSTURI SUPLIMENTARE

Prețul de livrare include o durată de 30 de minute pentru ca macaraua/camionul să ajungă la locația dvs. Dacă este nevoie de mai mult timp pentru a monta containerul, de exemplu, din cauza obstacolelor care blochează drumul sau a faptului că fundația nu a fost pregătită în prealabil, va trebui să percepem o taxă suplimentară pentru a ne acoperi costurile. În cazul în care, din cauza faptului că locul nu este pregătit, livrarea/colectarea trebuie reprogramată pentru altă zi/oră, va trebui să percepem o taxă pentru călătoria ratată.

08

8. CURĂȚAȚI ÎNAINTE DE RETURNARE

Atunci când returnați un container după închiriere, asigurați-vă că acesta a fost golit și curățat în interior înainte de a organiza ridicarea lui. Vă rugăm, de asemenea, să vă asigurați că zona înconjurătoare este liberă, așa cum se menționează la punctele 2 și 3. Colectările eșuate din cauza lipsei de pregătire la fața locului vor atrage o taxă.

CUM VĂ PUTEM AJUTA ASTĂZI?

Apreciem colaborarea cu dvs. și suntem aici pentru a vă oferi asistență rapidă și fără probleme pentru orice întrebări sau nelămuriri. Luați legătura cu noi prin telefon pentru asistență imediată în timp real; sau trimiteți-ne un e-mail. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Contactați-ne

TITAN CONTAINERS ESTE CERTIFICAT SAU POATE SUSȚINE CONFORMITATEA CU URMĂTOARELE ACREDITĂRI
  • ISO Certification 9001
  • ISO Certification 14001 TITAN Containers
  • CE Certification TITAN Containers
  • HACCP Certificate
  • Good Distribution Practice Certificate