Prețuri, reziliere și condiții

Înapoi
  • Care este perioada minimă de închiriere?

    Perioadele noastre standard de închiriere sunt în multipli de o lună. Sunt totuși posibile închirieri mai scurte – luați legătura cu noi și spuneți-ne de ce aveți nevoie.

  • Ce sunt „condițiile flexibile de închiriere”?

    Atunci când închiriați un container, unele companii vă cer să semnați un contract pe termen lung. Dar ce se întâmplă dacă nevoile dvs. se schimbă? Ce se întâmplă dacă dimensiunile containerului sunt prea mari sau prea mici?

    Pentru un client comercial, este deosebit de important să puteți schimba containerul când și cum aveți nevoie, motiv pentru care oferim condiții flexibile de închiriere pentru toată lumea. Aceasta înseamnă că puteți schimba modelul sau puteți opta pentru altă dimensiune oricând aveți nevoie.

    Majoritatea clienților noștri de containere frigorifice aleg să închirieze, deoarece închirierea le oferă libertatea de a se adapta la condițiile pieței. De asemenea, în majoritatea cazurilor, este mult mai accesibilă și mai convenabilă decât achiziția.

  • Este mai ieftin dacă închiriez o perioadă mai lungă?

    La închirierea containerelor de depozitare la rece ArcticStore, putem oferi tarife mai mici pentru contractele pe termen lung.

  • Unde pot vedea termenii și condițiile dvs.?

    Le puteți descărca sau le puteți vizualiza online aici.

  • Am comandat un container, dar m-am răzgândit. Ce pot face?

    Vă rugăm să ne contactați și vom găsi împreună o soluție.

  • Cum pot plăti?

    Puteți plăti prin transfer bancar sau card de debit.

  • Când voi fi facturat?

    Atunci când închiriați containerul, puteți alege dacă doriți să fiți facturat cu 30 de zile înainte sau cu 30 de zile după. Termenul nostru de plată este de 30 de zile. În cazul în care cumpără containere de la noi, clienții privați și majoritatea clienților comerciali trebuie să plătească în avans.

  • Oferiți opțiuni de finanțare?

    Nu oferim opțiuni de finanțare pentru vânzarea sau închirierea containerelor.

  • Oferiți reduceri?

    Nu, dar avem periodic oferte speciale pe care poate ați dori să le consultați. Tarifele noastre sunt foarte competitive și nu crescute în mod fals astfel încât să le putem reduce. Dacă găsiți o ofertă comparativă la un preț mai mic decât cel pe care vi l-am oferit, vă rugăm să ne anunțați. O vom analiza cu plăcere împreună cu dvs. pentru a vedea dacă putem găsi o soluție.

  • Nu sunt mulțumit de containerul pe care l-am închiriat – ce opțiuni am?

    Vă rugăm să ne contactați și vom găsi împreună o soluție.

  • Nu sunt mulțumit de containerul pe care l-am cumpărat – ce pot face?

    Vă rugăm să ne contactați pentru a găsi împreună cea mai bună soluție.

  • Trebuie să plătesc pentru preluarea unui container închiriat după ce termin cu acesta?

    Nu – plătiți pentru aceasta la începutul contractului de închiriere. Aceasta înseamnă că plătiți la prețurile de astăzi preluarea containerului dvs. – adică nu vi se vor aplica creșteri de prețuri dacă vă preluăm containerul după o lună, un an sau mai mulți ani.

Nu ați găsit un răspuns la întrebarea dvs.? Contactați-ne
TITAN CONTAINERS ESTE CERTIFICAT SAU POATE SUSȚINE CONFORMITATEA CU URMĂTOARELE ACREDITĂRI
  • ISO Certification 9001
  • ISO Certification 14001 TITAN Containers
  • CE Certification TITAN Containers
  • HACCP Certificate
  • Good Distribution Practice Certificate